Inzulinrezisztenciával egyensúlyban.

Inzulinrezisztenciával egyensúlyban!

Inzulinrezisztencia és társbetegségei - Egészség program

Inzulinrezisztencia - étrend - torna - edzés az állapot javításáért! Életmód terápia!

Személyre szabott életmódváltás!

Pataki Krisztina vagyok, gyógytornász és inzulinrezisztens, aki ugyanúgy megszenvedte a saját csatáját, mint azok az emberek, akiknek ma segítek ebben. Gyógytornászként eltöltött 20 év szakmai tudásával felvértezve és 10 évnyi inzulinrezisztensként megélt tapasztalataimat ötvözve szeretném kísérni mindazokat, akik hasonló cipőben járnak ezen az úton. Weblapomat azért hoztam létre, hogy mint szakember és sorstárs, hozzássegítsek másokat is egy egészségesebb életvitel kialakításához. 

Hogyan javítja a mozgás az inzulinrezisztenciát?
Hogyan csökkenthetjük a vércukor értékeket a mozgással?
Mit és mennyit mozogjunk, hogy a legideálisabb hatással legyünk az IR-re?

  • futás
  • torna
  • jóga
  • torna
  • tánc

    Inzulinrezisztencia esetén ajánlott mozgásformák

    IR-esként a cél: egy vércukorszint kilengésektől mentes egyensúlyban lévő egészségi állapot elérése és fenntartása.

    Az életvitelben szükséges a táplálkozás, testmozgás, stressz és regeneráció szintjein a változtatás.

    Hírlevélre feliratkozás




    Az Adatkezelési Tájékoztató elolvasható itt
    A feliratkozással elfogadod azt.

    Joomla Extensions powered by Joobi